2020年4月20日 星期一

椰子水燉蛋 Steamed Egg Custard Dessert with Coconut Water


爸爸唔記得幾多年前起,話自己燉蛋好好食,間中就會燉一次俾我哋食,有時又會燉俾親戚試下。今年佢嚟探的我哋同BB時,有一日我話想食燉蛋,之後我又話不如試下用椰子水燉,咁爸爸話可以試下,完成後都好滿意,少甜又嫩滑的燉蛋帶有淡淡的椰子味,我諗同我哋去食椰皇燉蛋白的感覺差唔多,不過簡單好多。

食譜—少甜版(2碗)

材料

雞蛋   3隻
椰子水  同雞蛋份量相同
鮮奶   同雞蛋份量相同
糖    25克(我用Raw sugar)

註:
1. 雞蛋:椰子水:鮮奶 比例為 1:1:1。
2. 如水代替鮮奶 — 雞蛋:椰子水:水 比例為 1:1:0.8。
3. 如全用椰子水 — 雞蛋:椰子水 比例為 1:1.8。

做法

1. 雞蛋打入碗或量杯中,之後預備同等分量的椰子水及鮮奶。


2. 椰子水微微加熱(不用滾起),加糖慢慢攪勻至溶解備用。


3. 將蛋、鮮奶及已加糖的椰子水拌勻,用隔篩隔去蛋白的結塊。

4. 將混合液倒入碗中,如想美觀一點可用匙將氣泡弄走。

5. 預備蒸鍋加水煲熱。用可受熱的保鮮紙或錫紙封頂。

6. 水滾後(不需大滾)將燉蛋放入,慢火隔水蒸15分鐘便完成。




小貼士
—如用蒸爐,可用90度蒸15分鐘
—如果想凍吃,放涼後可用保鮮紙封口存放於雪櫃,隔天食用。
—這個是少甜版本,如果不用椰子水或喜歡甜一些,可加多一點糖

沒有留言:

張貼留言